hmm

Fast jag tog det lungt på lördagen fick ja värre flunssa, så borde nog ha vari som ja brukar på affes. men nästa helg skall jag vara så, för jag har haft i bihålorna i 3 veckor nu. så int kan alkohol skada:) Får se bara om jag får någon med?!

Snart skall jag iväg på match med Linda. Imoron skall jag träffa Millo och sedan bowla med Emma, samt se saknade Jac i tvn. Idag har jag haft lite Jac behov, tror det beror på att jag pratade länge med honom igår, för under helgen har jag knappt tänkt en tanke på att ja vill ha kram o puss.

Dessutom har jag träffat invaliden idag, först när jag hörde det tyckte jag att det var "rätt" åt honom för det händer någongång någo om man e rikit full, men nu tycker ja så synd om honom o sku vilja krama ihjäl honom. För det finns inget värre än att bli skadad på en krogkväll, då skall man ju lixom ha roligt o int lida..:/

Hejhej, skall söka Linda nu.





Kommentarer
Postat av: elin

joo, eller ingete genomdiskuterat ännu men kan hända att lotta flyttar in me mj:) Eller så flyttar ja int me syrran när hon kommer hem. Har på nervena attt bo ensam!

Shiiiit, hoppas flunssan blir bättre nu ti helgen:(

2008-10-29 @ 14:11:37
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: elin

joo sara å hector bor tisammans men när sara kommer hem från tyskland åker han ti vasa några månader. måst studera pedagogik där så syrran e ensam.

men i min kämppä ryms man bra två, den e ju större än saras tilåme:) Inga problem. får se hu de blir..

2008-10-29 @ 18:48:33
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: elin

joo så e de. kommer no att börja pendal lite mer i så fall..

Nää ja har int nerver att se matchen på näte när de hackar, så ja tänkt se den nu när den kommer på tv. Men johan ringd å berätta hu de had gått:)

ja ringer åt dj imorn malee så planerar vi lite helg..

2008-10-29 @ 21:19:07
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0