Helgen

Idag skall jag på service med bilen 7.30, efter det skall jag till bibban och försöka läsa lite biologi. Ikväll blir det troligtvis spinning, men lider av enorm valpsjuka igen en gång.

Imorgon skall jag jobba som diskhjälp/cafehjälp 12-15, ganska perfekt. Tjänar 50euro så det är okej. Efter det blir det antingen 1. divisions handboll eller bara hemmachill. Dessutom skall vi ha tortillas.Var meningen att vi skulle ut och festa, men det får jag nog gott glömma.

På söndagen skall jag träna lite på dagen bara benen tillåter det,sedan blir det kvartsfinal i norska cupen. Derby åter igen, Stif-Runar. Egentligen skulle Runar gärna få förlora, för vinner de både nu och semifinalen har de final 27.12. Det betyder att det inte blir något jullov för Jac.

Jag har nog int så intressanta helgplaner, men nästa helg blir det antingen handbolls matcher med mitt lag eller fest!:)

Nu skall jag äta gröt, sedan packa med skolböckerna.. PS. Om 14 dagar är jag i Karis!!



En bild på mig som jag hittade på nätet. Vet inte riktigt vad jag tänker eller ser på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint foto!

2008-10-10 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0