Babyfeber.

Jag har lite vanlig stegring samt näsan igen täppt, därtill har jag lite babyfeber. Men den febern får jag nog lida av minst 3 år till.nte mot
Igår var jag en sväng in på hvaltorvet, kunde int hålla mig borta från H&Ms barnavdelning. Min kompis har ju fått barn, ( bara 10 dagar tills jag får se honom), så kunde inte motstå att kpa något smått till babyboy.


  

Blev dessa vanliga,enkla o framför allt sköna mysbyxorna till lilla L###. Vet inte om jag får skriva hans namn, så bäst att jag har det sådär! Köpte storlek 68, så till julen kanske de passar får jag hoppas.

Nu ska ja köra jac ti hallen, se på hans och mina egna träningar. Hoppas flunssan försvinner tills imoron, så behöv jag int missa så många träningar.

moikka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0