Åhh.

Ännu täppt i näsan och öronvärk. Förhoppningsvis får jag tid till läkaren idag eller imorgon. Ingen träning ikväll:( Men tills lörda ska ja kunna vara med igen, det är mitt mål iaf.

Hoppas verkligen inte ja har bihåleinflammation, men inte borde man kunna vara allergisk mot så mycket den här årstiden?! tyvärr vet ja int:D för om jag behöv antibiotika vill jag ha det nu, och inte då jag är i finland. annors får affes glömma mig!

Nåja, idag skall jag vara i skolan 4timmar och sedan jobba 3 timmar. Det är troligtvis ganska lugnt på jobbet, och så får jag hjälp av butiken, så klarar av det tror att ja inte är mig själv.

Då var dagens klaga över.


Till det positiva idag hör att jag får helg efter kl.18 idag, det är bara en vecka kvar tills jag sticker hem.Jag är en lycklig flicka och har inga allvarliga sjukdomar. Så skall det låta.

Nu ska ja sluta skriva onödigt, istället försöka få kläder på mig, samt ordning på mitt skitiga hår. moikka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0