70+?

Får ofta höra av Eric att jag o Jac är som pensionärer. Vi är mycket hemma, dricker aldrig, har handlarlista med i butiken osv. Men till en viss del stämmer hans påstående.

Jac har druckit 1 gång sedan 25.7, jag har druckit 2 gånger. På hela sommaren var vi ut ca 4 gånger. Vi är mycket hemma, men vi läser inte korsord och Jac läser inte böcker. (där får du två pensionärs poäng erkki, + att du lägger pussel).

Men det är skönt att nt behöva vara ut helatiden, för det är i stort sätt samma varje gång. Men nu skall jag snart hem en vecka, så då får jag iaf besöka affes, jess.

Men lite måst vi nog ta och skärppa oss, för vi har inga barn och är inte såå gamla ändå.  Kan int ens skriva ut våra morgonplaner, då får vi höra igen.



jag 2006. 2008 har jag varit en riktig tråk kärring, men snart blir det annat:) godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Handlarlista e ju de bästa man kan ha, annars kommer man ändå bara hem me hälften av de man sku ha :D

2008-10-20 @ 15:42:39
URL: http://kaarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0