2poäng till, bra jobbat!

Runar har haft 2 matcher och de har vunnit båda. Men på lördag kommer nog de inte att få 2poäng enligt mig, då möter de ett riktigt bra lag. De har en spelare som spelade senast i Flensburg för 3 år sedan, och han kör nog över runar pojkarna.

Måst igen en gång få skryta om killen, han gjorde igen en super bra match! Han har gått otroligt mycket frammåt sen förra säsongen, roligt att se.

"Jac Karlsson har overtatt playmakerrollen til Kim G. Jakobsen og har tilført en ny dimensjon i spillet. I går briljerte han til tider enormt og spilte fri lagkamerater i alle posisjoner. I tillegg tok han også skuddansvar når det var nødvendig."

"Jac Karlsson sto fram med C-momenter som selv hjemmefansen måtte applaudere.Dette var først og fremst en lagseier, selv om jeg igjen ble mektig imponert over Jac (Karlsson) i playmakerrollen. Han står mer og mer fram som en komplett spiller og blir åpenbart bare bedre og bedre, attesterer trener Einar Veierød."

Där ser ni, visst är han duktig? Hoppas det fortsätter såhär.Deras kapten har varit skadad hela försäsongen, och på deras morgonträning på osndagen skadade han sig igen, han behöv nog om de skall vinna på lördagen. synd så har Drammen match mot Barcelona samma tid som Runar, så blir säkert publikfattigt.


Nog om Jac.

Idag skall jag förbereda maten, och hämta jac på jobbet 15tiden. Vi sov båda 4 timmar inatt. Hans föräldrar borde vara här antingen kl.15 eller kl.16!Kul. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Den ær ju såå god. Den ær væl från Norge, så jag tror nog att det ær samma. Vad roligt med besøk. Jag væntar också på att mina kæra skall komma och hælsa på. Ænnu en månad dit. Allt ær bara bra med mig. Du hade nog rætt att Stavangerborna pratar roligt. Hur ær de med dig? Hur mår benet?

2008-10-02 @ 17:15:55
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, tusen tack för de malin. Känns ju väldigt smickrande då de kommer från dig:)

2008-10-03 @ 20:26:24
URL: http://crisssy.blogg.se/
Postat av: kristel

Nå se nu på dig, En skönhet

2008-10-03 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0