Torsdag 6.11

Jac hann hem inatt, skönt. Men är för det underligt trött idag, framför allt i kroppen. Började moron med att Veronica kom hit och vi gjorde lite skolarbete. Seda var jag till H&M och köpte en mössa,rakhyvlar och sminkborttagningsmedel.
Nu skall jag försöka dammsuga, men det är så jäkla tråkigt och sen jobba från 15.30-18! Skall bli skönt att se lite människor.
Ikväll blir det spinning, om Jac far och träna. annors vilokväll. Vi spela snabb handboll på träningen igår, och det känns i benen idag.. Men det är inte så konstigt när jag inte har sprungit 1meter på 3 veckor.

Farsdagskort måste inhandlas och skickas iväg imoron, enda planen förutom spinningen. Så för mig är det veckoslut idag redan. Ibland kan det nog vara jäkligt skönt att gå i en högskola, många "lediga" dagar.

ja har världens mest ointressantaste blogg,så nu till dammsugaren. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0