Torsdag!

Runar vann semifinalen med 2 mål, har aldri varit med om en liknande fiilis match:) Härligt med fotbollsklanen på läktaren.Detta betyder att det blir Finland 22-26.12 för vår del. Sedan till oslo spektrum på handbollsfest. Och kanske en resa runt nyåret?! Kanske min kille bjuder mig när det är jul och jag fyller år;)
Är egypten enda stället det är varmt på? Eller kanske vi isf borde åka till någon storstad och bara vara några dagar borta?!

Idag är jag nog bättre, skönt. Hosta och snuva fortfarande.Men till söndag hoppas jag kunna sätta mig upp på spinningcykeln igen, det borde jag klara av..

Idag skall jag jobba från 15-18, sedan hem ocg laga skinkpaj. Hoppas aptiten börjar komma tillbaka nu, för är svag som en fågel. Imoron är jag oxå ledig, då skall jag kanske läsa lite och reda upp här hemma. På lördag jobbar jag 11-15. Min kropp måst hålla ihop nu, har int råd att missa mina arbetsturer!
Tror det blir en lugn helg igen, men 22.11 är det fest med ganska många från jacs lag o ett gäng danskar.

Ha en bra dag allihopa och grattis hela gänget på Haukeröd till finalplats i Spektrum.




Kommentarer
Postat av: Linda

hejsan! Vi far 22/1- 29/1. mm, egypten och kanarieöarna är väl de enda näraliggande nästan! e ni på väg också?

2008-11-13 @ 11:44:31
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Egypten låter kiva, vi va ju dit för ganska många år sen. Varmt och garanterat solsken. Dit ska ni åka om ni vill ta det lungt och njuta, rekommenderar! Ja hadd nerver på Bea, hon ha gnäll om allt idag, allt ha vari fel och jag får NIPPOR me hon!! Gaaah! :D

2008-11-13 @ 22:27:38
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0