Tisdag.

Nu har Jac åkt iväg, suck. Jag har varit i skolan idag och nu har jag just skrivit färdigt en uppgift om lek. Snart skall jag laga middag, lax och wook. Åt lax med Jenny i Uddevalla, så har himo på det nu. Sedan blir det spinning och så skall jag lyssna på ett föredrag om "styrketräning för kvinnor".
Sen får jag hoppas att jag somna gott ikväll...

Nu har jag inget mer att skriva, så skall lägga ut några bilder från festen!

 
Jag och siri

        
Eric                                                                     Syskonen Berg-Aspestrand leker?

Kommentarer
Postat av: elin

lillfingert ha gått av på två ställen, mitt i handen! så de gick int att gipsa i ekenåäs prova dom två gånger). Men igår opererades han och allt borde ha blivi bra. en massa skruvar å plattor å va dom nu tråma dir.. Blir ingen handboll på 3 månader bara:/ Men skönt att ha han hemma, måste medges;) Jac ha åkt iväg nu gissar ja. du får kytta på han i tv istället:S

Hu e de annars då? när man läsar bloggen verkar de som om allt flyter pååå bra..:) ?

2008-11-26 @ 19:24:20
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0