Söndag

Festen var lyckad igår, men tyvärr kom jag inte så långt som till krogen..3/5 fester med Runars herrlag jag deltagit på,har slutat på samma vis. Jag borde lära mig. Men tur så händer det först då vi skall entra krogen.haha

Idag vaknade vi elva. Då frossade vi chips och åt mos o knackkorsvsås från igår. 15-tiden gick vi ut på en kort pormenad,börjar bli lite kallare ute nu. kl. 16 såg vi Drammen-Metaburg Skopje ( tror jag de heter). 18 var det dags för spinning för mig, borde få medalj för att jag klarade det någorlunda bra. När jag kom hem väntade plättar på mig.

Idag har jag dessutom sett på 3 finlandssvenskar i tvn. Först dömde Lindroos-Leandersson Norges match mot Ryssland. Sedan såg vi på parlamentet där Andre Wikström var med. Han var ur kul. hur kan jag ha missat honom?

 

Kom hem till oss och underhålla nu.


Imoron är det ny vecka igen, har fullt upp med skolan och jobb på lördag. Jac åker iväg på landslagssamling på tisdag, bläh. Varför måste de helatiden ha något? De har ju ändå inte en chans. Synd egetligen att Jac får full lön, för annors skulle han aldrig vara med i landslaget. Och det skulle passa mig mer än perfekt.;) Hatar att vara ensam. Nå nästa torsdag ser jag honom:)


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha sidu bara, ja önskar att ja nångång sku förstå att lämna krogen, ja beter mig typ värre nu än när ja just had fått ålder :D Nåå de e en Ben, int vet ja om man kan säga rikit att vi e tisammans men de e på g :)

2008-11-24 @ 15:22:02
URL: http://kaarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0