shopping

Eftersom nya köpcentret öppnade i Sandefjord idag, hamna jag ju gå dit och shoppa ida. Blev otroligt nöjd över mina köp, var så billigt där.
Eftersom jag int äger en kamera, får ni se bilder på typ likadanna plagg jag köpte.

 
En fleece jumper, bra att ha då vi e mycke ute med skolan. Min är röd. 99kr.


 
En ulljacka. min kan knäppas i halsen. 250kr.


En svart kjol som är hög i midjan.Min är annorlundare där uppe,har ett litet tvinnat bälte med ett guldlås på. 99kr.

Och så köpte jag en 3/4 dels tröja med stor "polophals". 50kr.

Så för 500kr fick jag såhär mycket:) Det är ca 60euro. Har länge velat ha en fin vinterjacka, men nu var jag osäker på storleken, men eftersom den skall sitta bra så tog jag den mindre av de jag funderade på.

Nu skall jag laga pastalåda. Sen på spinning, skall dock bara sitta och ta det lugnt på cykeln.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 17:20:25
URL: http://www.jessi.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0