senaste nytt.

- Jac åkte iväg på tisdag, så vi ses nästa onsdag.
-Har fått ett nytt jobb, på ett cafe inne på shoppingcentret. Nu får jag åtminstone minst 3000kr i månaden, jiha. Lika bra att jobba lite vid sidan om studierna, annors skulle jag rottna bort. Och förhoppningsvis lever jag som en drishare sommaren 09 igen. Men det får vi se.
-Emelie (göteborrrrg) jobbar som kock på salt og pepper, nu är hon min sambo tills måndag. Hurra.
-Fått täppt näsa igen, voi vittu.
-Imoron sista dagen jobb på salt og pepper, och sen fest efteråt!

Det var nästan det viktigaste.

Idag skall jag jobba 10-16 på nya stället, dock är det lite genant för jag har tandläkartid från 11-11.30, så hamnar ha lite paus direkt då jag kommit på jobb. Tyvärr fick jag inte tandläkartiden bytt, och fick jobbet på en dag så blev lite bråttom. Efter jobbet måste jag hinna till gymmet och göra någonting smått, sen skall vi och äta middag till mitt jobb.

Vi har nästan ingen skola före julen mera, så det är helt skönt. Skall dock pröva få läst 100s i pedagogik, men det får bli nästa vecka nångång, eller möjligtvis på söndag en timme.Synd att vi int har någo prov före våren, för blir lite slött att läsa då man int vet va man ska läsa på:(

Annat då? Om 3veckor är jag hemma i Karis nu. Tycker att det är fräclt då Jac får äta min mammas lasagne och Emmas chokokaka idag. Morr.

Nu blir det gröt och så skall jag försöka hitta något om finlands match på nätet. En kram från Jac skulle sitta fint just nu oxå!

Ha en bra dag

Här flyter nog allting på,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0