Sandefjord idag igen..

Trodde nog 9 dagarna skulle gå lite långsammare, men tydligen int.. Känns som vanligt otroligt trist att åka tillbaka. Här är allting så tryggt,ha människor omkring sig och man vet exakt hur det fungerar, i Ssandefjord får man gissa sig till allting samt vara ganska ensam. Dock trivs jag otroligt bra där, men alltid då jag skall hem dit kommer det nog en slags vägg emellan.

Jag drack inte igår heller,  borde få en guldmedalj!!

Tack  Mamma för allting, du vet nog speciellt v ad jag tackar för;)

Nu borde jag duscha,men mamma sover efter nattjobb så kan int göra det. Skall oxå packa ner skorna klart. Enda positiva med denna dag är att jag får kramas med Jac samt se på handboll.

                                            

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jo, dagarna gick nog så fort... Tror bestämt att Malin Maria har blivit äldre, och förståndigare, då Affes inte mera är ett måste? ;)Ha de bra!

2008-11-03 @ 12:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0