press?

idag står det på tidningen som vanligt om matchen som Runar skall ha ikväll. Skulle ni få någon press på er om ni läser detta?

"Tid for Jac igjen?

Jac Karlsson var overlegen i playmakerrollen i de første kampene, men han har vært mer ordinær den siste tiden. Flate motstanderforsvar og labert balltempo hos Runar, har ført til at Jac er blitt litt reservert i forhold til timingen i sine satsinger. Veierød håper den finske landslagsmannen smeller til fra avkast i kveld.
– Det er sikkert flere grunner til at Jac ikke har vært helt på høyden i et par kamper. Ingen leverer på toppnivå hele tiden, men vi vet jo veldig godt hva Jac står for. Hans supre overblikk og gjennombruddsstyrke gir oss store gevinster, og det er ingen tvil om at han som vanlig blir en svært viktig brikke for oss. På en god dag har vi absolutt sjansen mot Bodø, mener Einar Veierød." Sandefjordsblad 19.11.08

Jag skulle iaf känna pressedn komma smygande. Och så har många frågat mig vad som hänt med Jac de två senaste matcherna då han "bara" har gjort 5 mål tisammans på två matcher? Va sku ja veta. :D Men kanske de lossnar ikväll.

Dagens planer för mig:

8-9.15 bodypump
10.00 biblioteket, göra det sista på ena grupparbetet.
13.00 Lunch med Margrethe på salt og pepper
15.00 ha färdig mat till jac
18.00 Runar-Bodö.

Det är en helt bra dagsplan. Imoron har jag skola 9-14, och jobb 16-22. Sämre dagsplan, usch jag är riktigt nervös.

Ha en bra dag alla!




Kommentarer
Postat av: Linda

åh,vad jobbigt! den kommer tydligen inte till vasa! måst försöka få den beställd med någon från åbo el hesa!

2008-11-19 @ 16:41:46
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med hela 50 poäng!!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-19 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0