Måndag

Kom just hem från skolan. Imoron måst jag till biblioteket och läsa lite, för är så mycket efter känns det som. Fast jag egentligen inte är det, bara jag själv som tror.
Nu skall jag snart börja laga mat, pasta och skinksås ( om jag als ork äta efter allt chokofrossas), och sedan reda upp kappsäcken. Kl. 17.30 ska ja på spinn45, men måst komma ihåg att ta det lugnt. Har inte tränat på 3veckor så det skall bli otroligt skönt. Sjukare lär jag inte bli av det, får man hoppas.

Imoron är jag ledig, så förutom läsande skall jag städa hemma. Här ser int så fint ut. Känns helt okej att vara tillbaka,här har jag ändå alla mina saker, men nog skulle jag kunna ha varit längre hemma.

Borde jag kansek skriva en blogg om vad jag gjorde i finland?! Men tror inte jag behöv det, för ni kan nog lista ut vad jag gjorde.

Till sist en bild på mig från när vi hade utedag med skolan.

 

Int så lätt då jag totalt saknar balans på högra sidan, men klarade det nog;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0