Lördagnatten

Jobbet gick galant, vi hade nästan inget att göra. Efter det hem i duschen och fixa till sig lite.

Vi började festen med tre rätters middag, mums. Sen blev det vin drickas, jo jag drack vin. Vt inte riktigt om det är gott eller int.Sedan yrade vi på till cactus,blev lite dansas o fyllesnack med en fårn jacs lag. Margrethe och en annan flicka slog varandra på käften!!!. Så jag fick ta henne o Emelie med ut, o så for vi till ett annat ställe. Där var Danne, så vi dansa i en halv timme. Sen gick vi brudar hem till mig o åt pizza.
Emelie skulle ta sjuans färja tillbaka, så hon gick o la sig tidigare.

Det har varit sjukt kul att ha Emelie o bo hos mig, super snäll flicka. Lycka till i Frankrike tjejen, och vi ses till sommaren!

Nu är jag trött. Måst baka kex tills skolan imoron. Ut o gå borde jag oxå fara, men jag orkar inte. Här har det varit sol o int så kallt hela veckan, hoppas det är det 2 dagar till, för då skall jag vara utomhus hela dagarna...

 

Min söta sambo i 4 dagars tid.

Nu vill jag att min riktiga sambo kommer hem, för visst är det lov att sakna någon när man int setts på snart en vecka. kom hem baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0