lördag

Kalaset igår var trevligt, men nästan för mycke människor. Jac tyckte ölen smakade så bra, medan jag tyckte chokokakan o varma saften var bäst.
Då vi kom hem hade fiilis-Danne skrivit på msn om vi skulle ut. då börja Jac vakna. Han tömde några till öl och snart dök Daniel och Furat upp. Man kan inte ha tråkigt i deras sällskap. Halv ett tiden drog killarna vidare och jag gick och sova.

Idag känner jag mig lite bättre, ingen huvudvärk. Men hostan o snuvan finns nog kvar, har de säkert för resten av livet;) Snart skall jag laga mig jobb färdig.Endast 3 timmar, så får hoppas jag orkar det! Sen blir det film o tortillas ikväll!

nu vaknade jac, de hade varit till Play igår, där är bara 18åringar:D:D haha.

hoppas du mår bättre idag mamma:(

Kommentarer
Postat av: Karin

Flunssa o feber ha ja haft, nu börjar de äntligen vara bättre :) Hoppas du oxå kryar på dig snart!

2008-11-15 @ 14:52:13
URL: http://kaarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0