Fredag 7.11

Idag skall jag inhandla farsdagskort och två födelsedagskort. Tandläkaren skall även besökas kl.11, usch. 16.30 skall jag sätta mig på spinningcyklen i 75min som straff för chipsen jag åt igår. Mina ben är spagetti, men snart är det helg=vila.

Regnet öser ner på utsidan, så det får bli regnrock och gummistövlar idag.

Jag såg igenom gamla bilder och börja tänka på hur jag betedde mig när jag var yngre. Gymnasiefesterna drack vi massor o var alltid lika snygga. När jag blev 18 drack man varje lördag så att man till sist började bli alkoholtjock. Snyggt.
Får nästan morkkis redan nu när jag kanske skall ut 2gånger den här månader, fjortisen har blivit 50+. Men nu på lördag skall vi nog ha skoij iaf.



Bild från en gymnasiefest, vi var kanske 17 år.Nån kille,Millo,Antero och jag. Andreas har säkert jätte roligt. Den här bilden fick pryda Anttes 18-års spritflaska som han fick utav Morre, om jag minns rätt?
Undrar vilken låt som spelades...


Nu joggi o mussli, sen iväg. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0