1/3 del undan av dagen/kvällen

Då har jag varit på "barnehagekonferans",. Så nu skall jag skriva ett referat om vad jag lärde mig på den och hur jag kan använda det i min framtida yrkesroll. då har jag gjort undan 2 av dagens uppgifter.

Den tredje och sista är jobb 16-22. Nya köpcentret öppnade idag så hoppas alla människor hålls där och int kommer upp till Salt og Pepper. vill att det blir en lugn kväll med passligt mycke att göra! och högst 10min i övertid;)

Nya Hvaltorvet var superfint, och det är bra butiker där. får klart godkänt från mig iaf. Cubus har hela sortimentet på 50% idag, me orkade int köa så blev ingen handel.

Nu skall jag göra min uppgift. Längtar redan tills klockan är 23, för vill krypa under täcket och sova lite.

Hejs! ps. runar vann med 5 mål igår, lätt..

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

2008-11-20 @ 16:48:15
URL: http://ansos.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Tack ska du ha Malin! :)

2008-11-20 @ 16:48:43
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0