Torsdag.

Inatt var det hockeykväll hos svenskarna. Daniel gav upp före finlands match, medan jag o Eric somnade under matchen. Jac höll sig vaken. Finland borde ha vunnit, om jag försto Jac rätt?!

Idag är det full sol igen, efter 2veckor tänker jag börja fara till stranden för att få sola. Men jag hinner nog göra det i sommar så får va blekfet nu. Om 2h söker Jac mig o kör mig till simhallen, måst simma o flunssan lättar sakta men säkert. Dock är jag historiens dåligaste simmare och vattenlöpare. Ikväll blir det att hitta på nånting med Jac,så jäkla skönt när han är träningsledig på kvällarna nu. Men nästa vecka kör de igång igen, o de har dårträningar 5-6ggr i veckan, suck.
Imorgon kommer en av svenskarnas tjejer hit, det skall bli skoij. Dessutom är det semifinlaer i hockeyn. Heja finland och sverige.

Varje dag går det tåg av männiksor som spelar trummor här på gatorna, de övar inför lördagen. Smått iriterande då jag vill sova.

Nu Gomorgen o surskorpa, ja vill att dte blir mulet så behöv ja it alls vara ute:D haha. mosch.

Kommentarer
Postat av: pisa

tack! va roligt att höra:)

2008-05-15 @ 19:21:01
URL: http://piza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0