till stockholm.

Idag skall jag o emma fara på en dags kryssning till stockholm. Åldersgränsen är 21år, men vi har undantagslov så allting borde gå bra, annors är det bara att komma hem igen:) Imoron skall vi yra på i storstaden, 2 klädbutiker vill jag besöka, men skiter i om jag inte hittar nånting. Emma e viktigast, för jag behöv inget.
15tiden borde Jac infinna sig i Sthlm me tattarbilen, skall bli skit skoij att träffa honom, ca 2veckor sen sist. Vi skall även kanske träffa stockholmaren Daniel (kusin).

Hoppas allting går om det skall så är vi tillbaka på söndag!

2 kryckor tar jag med, för kan bli gaanska tungt att gå:(

snart får jag kramas. goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0