Tidsfördriv.

Eftersom jag e livrädd för att bli sjuk, måst jag göra en lista som gör så att jag tänker på annat. Stal den av Karis!

DU:
- Förnamn? -
Malin
- Smeknamn? - Malle o älskling av jac
- Hårfärg? - Brunt me slingor
- Ögonfärg? - Blå

HAR DU NU:
[
] Kallt
[ X] Varmt
[ ] Passligt

>> Skulle du vilja krama någon speciell person just nu? -
Joo det skulle jag, men går inte rikit.
>> När grät du senast? - för kanske 2veckor sedan.
>> Vad får dig vanligtvis att gråta? - Om något händer mig el nån nära, samt onödiga gräl o dumma kommentarer.
>> Vad hör du för ljud omkring dig? - Tennisstön o Jacs käkar då han tuggar chips.
>> Vem skulle du vilja vara på tumanhand med som bäst? - Med någon där hemma, kanske Lotta K för att få höra om allting nytt, o alla andra med.
>> Vilken färgs strumpor har du på dig? - Asiga ljuslila.
>> Gillar du smycken? - Älskar smycken, känner mig naken om jag inte har något.
>> Har du piercingar? - ETT hål i öra, de andra försöker jag få att växa ihop:D
>> Vad åt du senast? - Chips. ha bara ätit skit idag igen, leker att jag int blir sjuk då;)
>> Vad drack du senast? - Vatten
>> Vad väntar du på just nu, eller av framtiden? - Vänatr på lördag kväll då vi ska ut o äta, om vi hålls friska. Samt att få veta hur det blir med skolor.
>> Hatar du någon just nu? -
>> Älskar du någon just nu? - Of course
>> Älskar någon dig? - jo
>> Saknar du någon just nu? - ALLA där hemma, o lilla emma mest:)
>> Vad tänker du göra ännu idag? - äta:) och chilla. sova en 8h natt.
>> Är ditt klädskåp oredigt? - jo, tror det aldri är redigt där.

VILKEN?
Målar [ ] eller Musiker [
x]
Glass [
] eller Godis [ X]
Kompis [ ] eller Vän [
x]
Förälskelse [
] eller Pojk/Flickvän [x]
Glädje [
x] eller Sorg[ ]
Ensam [
] eller Tillsammans [x]
Höghus [ ] eller Radhus [
x]
Nöjesfält [
x] eller Cirkus [ ]
Landsbygd [
x] eller Stad [ ]
Dusch [
eller Bad [X ]

ÄR DU:
- Förtjust i någon just nu? - jepp, samma kille sen 3 år tillbaka.

- Eller rent av förälskad? - samma som ovanför
- Långvarigt arg? - får snabbt på nevrena, men blir glad på nån sekund igen
- Gjort något idag som du ångrar? - Att jag for ut o gå iställe för gymmet. mn stod 9h på jobbet så d får räcka.

SENASTE:
- Vem var du med senast? -
Iselin.
- Vem pratade du senast i telefon med? Hur länge? - Jac i 15s.
- Hos vem var du senast övernatten? -
Hos gitta o johan i finland
- Vem skrattade du senast åt? - Jac när han badade badkar.
- Vem var du senast förälskad i? - före jac var det basse/bilis.
- Vem kysstes du senast med? - -

SKULLE DU NÅGONSIN KUNNA:
- Skratta åt en person som faller? -
Jo, men beror lite på situationen.
- Fuska på ett prov? - Jo
- Röka tobak? -
Jo, men int i nykter tillstånd.
- Skolka från skolan? - jo
- Sova direkt på golvet? - i 2promill går allt,men annors e jag nog för bekväm av mig för sådant.

BÄSTA HOS DET MOTSATTA KÖNET:
- Hårfärg? -
Mörkbrunt, men har aldir vari kær i nån me brunt hår.
- Längd på håret? - Rakat el kortkort
- Ögonfärg? - Bruna, el speciella ögon som kakken
- Söt eller sexig? Som Jac e, både söt o småsexig när han vill;)
- Ögon eller läppar? - ögon
- Pussar eller kramar? - Både och, men en vælbehøvlig kram e aldri fel
- Lång eller kort? - Minst lika lång som jag men helst längre och absolut inte kortare.
- Humoristisk eller allvarlig? - Humor behövs!
- Romantisk eller neutral? - Neutral men lite romantisk ibland
- Tystlåten eller pratsam? - Passlit..


HAR DU NÅGONSIN:
- Saknat någon så mycket att det gör ont? -
Javisst.
- Sovit i skolan? - Kanske någo smått
- Fuskat i spel? - D e ja bra på.
- Gråtit dig själv till sömns? - jo, alltfør många gånger
- Sjungit i duschen? - faktist int!!
- Ångrat att du har sårat en vän? - Joo aldrig vill man ju såra en vän.
- Ångrat att du har älskat någon? - Nej

Då var det slut på det roliga. nu har jag ont i magen, eller så inbillar jag mig. imoron om natten går bra så tænke rjag vægra att vara øvertid på jobbet. på mina 6 arbetsturer har jag aldrig fått gå kl.15.

hejhej!!

Kommentarer
Postat av: Hencce

Vad skoj.. :D Kan hända att ja stjäl den här listan i något skede..:P Hoppas att du int blir smittad av Jac och att han snart blir frisk! :S

2008-05-29 @ 20:04:34
URL: http://heni.blogg.se/
Postat av: Sandra

TACK Malin för korte:) Supersnällt!

2008-05-30 @ 20:03:52
Postat av: Estelle

kul lista!

2008-06-09 @ 10:33:44
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0