önskan.

Kan jag få en balkong/terass eller en egen gård NU? vill sola med bikini på. Jag vill inte sitta i parken med kläder på. Jag protesterar, därför är jag inne nu trots att det är varmt o sol. Dessutom är jag trött, men det beror på mina dåliga värden i kroppen. Men är det lika fint väder imoron, beger jag mig nog ut på en parkbänk, lite färg i ansikte skadar ju int. Dessutom skall jag simma imoron, borde köpa en dykardräkt så behöver ingen se mig.

Jag är nöjd över träningspasset idag,det tog inte alls sjukt.Imoron är målet att gå och cykla längre. om 3v skall jag  börja springa. säkert..

Nu skall jag vila o läsa min bok, sen blir det soppa med Jac. Ikväll blir det hockey och nåt sånt. Sköna dagar.

Puss, hej!


17 maj närmar sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Tack :) Vad händer den 17:onde??

2008-05-14 @ 19:13:54
Postat av: Jasmin

Inlägge var av mej ifall du funderar :P

2008-05-14 @ 19:14:52
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0