Måndag

Ny vecka, nya tag, int sant?

Idag börjarde morgonen med att jag följde kusinen till tågstationen, och efter det gick jag en runda. Satt på en bänk i 30min o hade en önskan om att bli superbrun under den tiden. Mätaren visar 20c o sol. Men inget solas för min del, kan int du Jac bygga en terass eller balkong?:D

NU ska jag slappa en halver till, sedan koka spagetti, o vänta på att mannen kommer hem o äta tillsammans med mig. kl.14 skall jag infinna mig på Lidl, död åt kvällsturer. Hoppas dock denna kväll går fort och att jag int behöver vara på så lång övertid. Vill vara hemma senast kl.22. Imoron har jag en halv kvällstur, onsda ledigt, sedan moronturer på torsda,freda och lörda. Härlig vecka i stort sett. Kan endas jobba en helg till, så jag får skämmas lite då jag säger det till min chef. Ännu till då det är personalfest 7.6 och gänget skall till oslo, så vet int vem fan de skall få på jobb dit. :):( Dessutom skall butiken stänga, men ingen vet när, så jag kan ha jobb 5 dagar till eller 20, katotaan.

Träningen måst jag oxå hinna med, för min pulsklocka räknar hur många  kalorier jag gör av med i veckan, förra veckan hade jag +50kcal så ska föröska att inte vara sämre nu heller. Måst ju iaf försöka eftersom jag äter onyttigheter varendaste en dag. Dessutom vill dne att jag ska räkna hur mycke jag äter på 1v, det klockan ville, åt jag på 5 dagar, snyggt:D So what. Nu e d sommar= alkohol o fest. jiha.
Kan int säga annat än att jag är nöjd med livet just nu!!:)
Dock sku ja vilja att klockan skulle vara 22 nu... men lite jobbdagar till, d skall jag klara, fast foten värker lite grann. :(




Ha en fin vecka, det skall jag iaf ha! Jobb,träning,onyttigheter o kärlek. Förhoppningsvis sola på söndag;)
Kan veckan bli dålig då?

Kommentarer
Postat av: Lotta

mikkiz, malin, tomppi.. mikkiz har förlovat sej :D om du tänkte på nico, haha så han jobbar då jag e där isf:P

2008-05-26 @ 23:13:16
Postat av: elin

va roigt malin, du verkar må prima:)Sku ringa åt dj på skype men du e aaaalri online mer juuh.

Å jepa, ja e nokia duunare i år igen. Härligt:D! Blir myky käääsch å massor me sol me andra ord.. Vet du hu de blir när du kommer hem? jobb?

2008-05-27 @ 20:16:13
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0