Lidl

Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle börja jobba på Lidl, men imorgon kl. 7 är den dagen här. Skall först provjobba 2 dagar och går sedan allting som det skall så skall jag jobba tills 26.6. Perfekt. Nu i början hoppas jag dock på att jag skall få sitta lite mera i kassan, för är inte van att stå så länge. Men rkigar nog bara jag får pengarna, men måst komma ihåg att lyssna på kroppen.

Skall kanske o cykla nu kl.16, me får se, för vill att foten skall vara i toppskick imoron bitti. Vill så gärna att det skall gå bra, för blir bitter om jag int klarar av jobbet. Men ändå borde det inte vara så mycet springas som det tex är på mjölis ibland?! el vem vet.

Kl.18 ikväll skall vi laga kycklingsallad med Jac o bara njuta av att umgås. Slutar väl med att jag sitter vid datorn o han spelar poker.:) På helgen får vi troligtvis besök "hemifrån" oxå, mer om det senare.



Önska mig lycka till imoron...

Kommentarer
Postat av: elin

Yess va nice att du fått job. hoppas de går prima:)

2008-05-20 @ 18:35:31
Postat av: Karin

Lycka till Malin o välkommen ti Lidl världen :D De kan nog vara stressit ibland o en del lyftas, men hoppas ni har de lite bättre där än vi i Karis :P

2008-05-20 @ 19:57:06
URL: http://kaarinmaria.blogg,se
Postat av: Lotta

Och jag saknar dig :)! Lycka till på jobbet!

2008-05-21 @ 11:07:27
Postat av: Lotta

Hoppas d går bra på jobbet:) Jag har gått o lagat blogg åt mej.. När kommer du hem..?

2008-05-21 @ 12:50:50
URL: http://lotttis.blogg.se/
Postat av: Timo

Han bröt smalbenet =( Small till riktigt ordentligt..

2008-05-22 @ 12:10:16
URL: http://timootorres.blogg.se/
Postat av: Natte

Lidl aka nazisiwa är lätt också en favorit. Kassatäti där är ju drömjobbet. Jag sku dock aldrig kunna jobba där för hela min lön sku gå raka vägen tibaks till affären.

2008-05-24 @ 04:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0