jobbig natt.

Vi gick o la oss 11-tiden. Jag vaknade kl.2 av att jac gnällde på att han hade ont i magen, en studn senare spydde han en gång. Efter det kund ejag int sova mera o var glad över att jag hade morontr på jobbet. Sen dess har han int spytt, så konstig fläng av magsjuka han har haft om han bara spydde en gång?!
ber till gud att jag slipper det, men katotaan. Nog om spyor.

nu ska ja äta klart mina chips, gick omkring 9h på jobbet ida, o en liten promenad me iselin på kvällen, så det blir träningsfritt idag. E helt slut redan.

Imoron blir det morontur igen, 2veckor av jobbet återstår, skulle hemskt ogärna vilja vara borta någon dag när det är så lite till.

moikka. tråkblogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0