Jenna Jamesons bok

Som många vet har superheta Jenna Jameson skrivit en självbiografi och om hur livet är i porrbranschen. Boken heter " Att älska som en porrstjärna".
Boken är bra i mitt tycke, hon berättar alla sidor med den ganska okända branschen för min del, en del bilder finns med, och så ger hon lite "tips" till oss amatörer. Rekommenderar er att läsa boken om ni är intresserade av hur livet i den branschen är.

Hon har levt ett lite annorlundare liv än jag, skulle aldrig ens kunna tänka mig att leva hennes liv. usch o fy.

Att älska som en porrstjärna.

för övrigt känner jag mig sliten idag ännu, så ingen träning. Är osäker på om jag har stegring eller om jag annors bara är trött. Men om 2h skall jag träffa Iselin o margarethe, det skall jag iaf orka med. ciao.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Inte behöver dom andra heller, men eftersom det krockar med franskan måst jag tentta kursen, därför måst jag skriva det, jobbigt! :/

2008-05-13 @ 15:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0