Golfchick.

På måndag var jag på golfbanan i 3h och såg på då Jac + 3 till spelade golf. Svårt att gå på gräset. Igår var jag 1h på banan och såg på då Jac,Peder och Erkki slog bollar. Håller jag på att bli en golfchick??

Jag tror jag aldri kommer att fatta tycke för den "sporten". Men kan lätt vara med o se på då andra spelar, om vädret är bra. trivs nog bättre på bryggan med tex Iselin o en glass.

Nu skall jag pröva på bodypump30 o sen göra lite balansövningar, kanske cykla om flunssan känns lättare då jag är på gymmet. Hoppas jag inte skämmer ut mig på timmen. Sedan blir det läsas o slöas resten av dagen, älska. Men borde även på jakt efter ett par jeans eller en klänning. Vill inte se ut som ett rasshol på lörda.



Golf proffset Malle i framtiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0