Böter o trötthet.

En jobbdag kvar, sen ledigt 1 dag, hoppas det ens är sol då så får jag ta mig till en strand. Nästa vecka jobbar jag 4 dagar, dock har jag kvällstur med en slöis, det betyder att vi slutar ca 23 ist för 21.30. Suck. 2 kvällsturer med henne o sen behöv jag aldrig mer träffa henne igen. Skönt. 14.6 börjar mitt sommarlov, jobbade ändå 4v mera än jag trodde att jag skulle göra:)

Idag var jag ut och gå med vanliga joggingskor samt cyklade lite. Sen blev det tortillas o nu kollar vi på handboll med Jon Aare och Jac. Snart är det dags för norges match mot spanien,norrbaggarna kommer att åka på storstryk.Skall även i säng före 23 idag, är så jäkla trött.

Imoron är det meningen att vi ska kosa oss (o nu skrattar nico), men dåkantanden börjar värka så katotaan.

Igår parkerade jag bilen på vår parkering, nästa morgon stod det en 700kr (lite under 100e) böteslapp på rutan, jag hade glömt att sätta ut "gratis parkering". Oschyst. Jag får snällt betala bara, men jag gör aldrig om det igen.

10 jobbdagar kvar, halleluja. men sen blir ja säkert rastlös när jag e ledig igen. Nu har jag ätit choko el chips el någo annat gott varendaste en dag i 3v tid, borde jag int få pris? men Hellre proppmätt än depression igen.:)

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej vet inte hur men lyckades hitta till din blogg...kul blogg föressten :)

Nu har jag bara en fråga eller ja kanske inte en fråga direkt..

Jag vill ha en översättning på "KATOTAAN" :D

Ha de så gött :D

2008-06-29 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0