25 frågor.

DIREKT DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD
25 frågor om dig själv.


Röker du? - Nej

Snusar du? - På fester tyvärr.

Skolkar du? - I gymnasie skedde det ofta, men har ALDRIG varit borta från jobbet utan ordentlig orsak.

Gör du frukosten själv? - oftast jo

Har du suttit i rätten? - Jag har varit där och sett på

Har du pussat någon av samma kön? - ja

Har du varit på strippklubb? - ja

Vad gör du när du blöder näsblod? - Har aldrig haft näsblod, int vad jag minns iaf.

När grät du sist? - För 6h sedan på flyget, inte skoij med stegring o flunssa o öronvärk. ja e lipsill.

Vem kan du prata om allt med? - Har svårt att berätta allt till någon, men det finns nog några jag kan göra det till.

Har du solglasögon? - Det har jag, men vill ha ett par nya.

Vem pussade du senast? - Jac

Vem kramade du senast? - Jac, men gav hejdå kramar till gitta,mamma o emma tidigare idag.

Vad är din högsta önskan just nu? - Att jag skall bli frisk o kunna börja träna upp benet, så är jag gamla malle i sommar. eller kanske det inte är högsta önskan, men det jag funderar mest på.

Vad heter ditt hårspray du använder? - Inget

Vem gillar du? - Vännerna,familjen,grannarna o killen. Och de som kan ge mig komplimanger utan att känna mig:)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Svart

Känner du någon som heter Frittjoff? - Nej

Har du bärbar dator? - Ja

Är du blyg? - Absolut inte, men på senare tid kan jag ibland vara blyg. Ha tom blivit röd i ansiktet, o det har jag aldrig blivit förut. haha

Vad tänker du på just nu? - Varför jag tråmade i mig mer pizza än jag behövde o på mamma.


 


 

Nu skall jag hoppas att flunssan o stegringen/febern e borta imoron, för vill börja träna upp benet. Måst oxå till butiken idag, har endast ketchup o smör i kylskåpet. Blandande känslor att vara tillbaka i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0