Veckans bästa dag.

Gårdagen var perfekt. först ut på en liten roadtrip med I&M, sedan tjejkväll hos iselin. Vi såg en rikti tjejfilm och åt onyttigheter. Snart igen.

Idag var det meningen att vi skulle åka över till sverige med Eric o överraska Johan. Han har hemmamatch idag. Tyvärr så blir det inget, en annan gång.

Idag ser min plan ut enligt följande:
- Fara till gina tricot
- "gå" till spenst och där träna det jag klarar av. ska även prova cykeln.
- Se på dålig runar b-kamp
- Chilla med min kille, samt föröska få honom att göra nåt roligt.

Jag måste oxå få tid till en fysioterapeut så tidigt som möjligt, eftersom min fot bara hänger. snyggt om den blir såhär. Om 1v skall jag på röntgen igen, är nervös. Mitt mål är att känna mig ganska normal till påsken, det borde jag väl ändå få? man tycker ju att 12v pina borde räcka.

Ja vill ha min egen dator tillbaka!! Ha en bra lördag alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0