tv-dag.

Idag har jag sett på tv från kl.10-16.30. Stressigt liv, int sant? Såghär ser varje vardag ut för mig då jag är hemma. The Days of our lives, Oprah, Rachel Ray, Tillbaka till Aidensfiled, The days of our lives,Nya tiden och till sist doktorn kan komma. Kl. 16 är det matpaus, o kl.17 är det topmodel. Suck. Däremellan gymppar jag det lilla jag kan.
På kvällen var jag hos Millo några timmar, skönt att ha nån att snacka med, får fel i huvudet av att sitta hemma.

Imoron är det sista dagen som jag är hemma, kommer tillbkaa efter 1-4veckor, man vet aldrig. Jag skall se på tv, vara med Emma, träffa lotta?. Samt få bort stygnen, jippi. Imorgon har oxå 1/3 del av väntetiden gått, hoppas resten av veckorna går lika fort.

Nu skall jag snacka med Jac lite och sen o sova. Jag har ingen lust att resa tillbaka på lördag redan, men kanske det blir rikit roligt. Hejhej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jo, du har så rätt :P Hoppas vi talar om samma iaf. Hissan gick bra, men de harma för ja e några poäng från L :(

2008-03-28 @ 14:11:34
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0