Tråkiga Jac

Jag trodde lördagen skulle bli rolig o mysig, men Jac har börjat gambla med riktiga pengar på internet(poker) så han satt där hela lördagen. enda vettiga jag gjorde igår var att jag cyklade, skönt att komma bort hemifrån lite. Underligt nog lyuckades jag klämma in alltför mycket choklad efter det. filmen jag skrev om tidigare var helt okej,kan int rikit beskriva den.

Nu blir det gröt, sedan tortillas o träning på kvällen. Tänker undvika Jac hela dagen, får bara på nervena när han int kan göra nånting annat än vara på datorn o se på tv.

Imorgon skall jag o röntgas kl.2 o efter det till läkaren, är lite nervös. Men eftersom jag inte har ont, och kan gå lite på foten borde det väl ha gått frammåt? Enligt min teori iaf.

Kan int bestämma mig om jag kommer att tillbringa en stor del av sommaren i sandefjord eller Karis-ekenäs.Vet att jag lätt blir rastlös här, men det blir jag nog oxå hemma ibland. Om jag int alls är intresserad av att festa om en tid, så lutar det nog åt att jag blir här. För annors dras jag lätt ned i träsket igen, o så slutar det väl att jag sitter i rullstol resten av sommaren.Dock så är det så jäkla skönt att ligga o chilla på stranden i ekenäs. O jag vet att jag får några jobbturer om jag vill både i finland o här. Så jag får se hur det blir:)

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: elin

men gode gud, klart de e karis-ekenäs på somarn!?! ja berordnar alla mina vänner att koma hem till sommartider!

2008-03-09 @ 10:50:56
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0