TJ 38

Idag är det tisdag, och jar har inga planer alls. Nån som vill ge nån plan till mig?

Gårdagen var underbaraste dagen hittills, värken minskade o hade lite att göra. Elin  agerade sjuksköterska och duschade såren åt mig. Bra gick det.

Yes, om 16 dagar får jag börja gå på foten  lite mera. Och imorgonnatt får jag äntligen känna de bekanta armarna runt mig, härligt. Kärlek är underbart, jac är genomsnäll när  han kommer hem för att se hur jag mår. Hoppas helgen blir perfekt, men det tror jag=) o om rtg bilden visar bra nästa vecka får jag flyga:):)

Livet känns lättare. I maj får jag börja träna, får int ens cykla före det. men jag har 4v på mig att få känna mig fräsch före sommaren, har motvilligt int träna dne här  vintern, så de måst männiksor ha avseende för o int slänga ut sina spydiga kommentarer. Då kan ni brinna i helvete för min del ;)

Hör av er om ni vill göra nåt! Nu till nedre våningen o där hamnar ja bli tills nån kommer hem igen. Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!
Ha en jätte bra dag :)

2008-03-18 @ 09:26:44
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Karin

Joo de ska ja oxå börja göra. De e nu de går uppför för dig :)

2008-03-18 @ 10:17:04
URL: http://kaarinmaria.blogg.se
Postat av: Linea

Så bra og høre at alt gikk bra.... selv om 6 uker er mye. Ønsker deg all lykke. kanskje vi blir friske på likt. Blir vel en tid med opptrening på deg også...

2008-03-18 @ 10:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0