Tisdag

-Steg upp vid 8 o sitter nu och frossar gröt.
-Tvätta såren o mig själv
-Till Malin 12-tiden
-Kanske träffa alexandra el millo?
-Umgås med Elin o Henrica hela kvällen.

Hörs inte mina planer bra? Älskar när jag redan har någonting att göra...:) Imorgon skall jag på extra röntgen + kontroll, de ville första tt ja sku komma vid v.6. Men när jag är så orolig så vill jag få det försäkrat att allting är okej före jag drar hem till Norge igen. så det känns skönt, men är orolig. Men sån otur borde jag inte ha mera, så hoppas allting är greit. så hör ni inget av mig imoron är jag så arg att jag inte vill skriva någonting. Snälla gud, var med mig nu, 13v e tiräckligt.

Grattis till en blöjkompis, och grattis Alexandra på 20 årsdagen! Nu skall jag göra mig redo för dagen, är så sliten o smutsig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack :) E du påväg på wt match ida? Härligt att du e gladare! :)

2008-03-25 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0