ta ett djuuupt andetag.

Efter att jag skrivit mitt förra inlägg råkade min mamma ringa mig. Hon ville att jag skulle föröska se något positivt i det här. Här är några av hennes postivia förslag.

1. tänk på att du just har lärt dig att börja ta några steg, utan att det tar sjukt.
där fick hon 1p.Det stämmer, för om det inte gör såå ont nu så är det väl förhoppningsvis på rätt väg.

2. tänk om foten är bra om 4v. Jaa, tänk om, kanske inte det lättaste alltid.

3. om jag opereras i april så är foten bra tills mitten av sommaren. Där blev jag tokig på henne, om det hände i december borde det int vara lov att det kan räcka så länge. Och då har jag förstörd avslutningen o början av sommaren. Blä

4. vissa människor kan leva med att ha ett litet benbrott. Jo,det kan man, bara man äräldre o int tycker om att idrotta.

Skall jag opereras om 4v blir det gipstid igen men förhoppningsvis kortare rehabtid. Men foten skall bli bra tills april!! För jag kan inte se nån positiv sak med det här mera, idag borde jag ju ha fått höra : "ojj va bra, allting är bra o du behöv inte komma tillbaka på kontroll igen". Men det gick int så dne här gången heller, hoppas iaf att nästa kontroll är sista gången. annors gömmer jag mig i sommar.

Tänkte fara till gymmet o cykla lite ikväll igen, men är inte på det humöret just nu. Och har lite ont i högra foten, eller är det inbillning?! musklerna är sjuka men hoppas det inte är benet som är det. Om 3 dagar borde mina finska läkare ha mina rtg-bilder, så kanske det blir en finlandsresa den hör veckan ännu! Nu skall jag försöka bli glad o se på two and a half man, bra serie... Gud var med mig de här veckorna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har nog verkligen ett segt ben Malin :/ Jag förstår att det är skit svårt att tänka positivt i din situation, men försök!! Hoppas du klarar dig utan operation, jag kan bara tänka mig hur frustrerad du måste vara.

2008-03-10 @ 20:05:20
URL: http://kaarinmaria.blogg.se
Postat av: Linea

Huff huff.... håper dette ender bra for deg i løpet av de 4 ukene. Føler med deg, vet hvor tungt det er

2008-03-10 @ 21:50:38
Postat av: malin

men ja ska föröska opereras före det, vill ikke vänta 4v till, då jag redan väntat 11.. hur går det för dig då?

2008-03-10 @ 22:02:10
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Linea

Ja kanskje like greit og gjøre det og bli bra, selv om det er et tøft valg... kjipt og vente 4 uker for og bare finne ut at det blir opperasjon og så måtte opperere...

Nei sitter jo her jeg, ble ingen kortere gips men får lov til og belaste litt men klarer ikke pga smerte så vet ikke helt... skal på kontroll på onsdagen

2008-03-10 @ 22:12:47
Postat av: Linea

Ja kanskje like greit og gjøre det og bli bra, selv om det er et tøft valg... kjipt og vente 4 uker for og bare finne ut at det blir opperasjon og så måtte opperere...

Nei sitter jo her jeg, ble ingen kortere gips men får lov til og belaste litt men klarer ikke pga smerte så vet ikke helt... skal på kontroll på onsdagen

2008-03-10 @ 22:12:59
Postat av: malin

hoppas ditt är bra iaf, när hände det åt dig?
o hur?
joo så är det, o hvis jag opererar det så blir det ju säkert bra, då behöv jag ikke lura på d längre:) men jag kan gå på foten o det gör inte alls ont, så vi skall se...:)

2008-03-10 @ 22:30:23
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Linea

Brakk benet siste helgen i november.... ble opperert i slutten av januar så det begynner og bli veldig lenge. så føler vi er i samme situasjon... drit kjiipt.

2008-03-10 @ 22:34:09
Postat av: malin

Sålänge du har haft ditt, stackarn:(:( har du nån email el nåt? ha operationen lyckats o ha de grott igjen?

2008-03-10 @ 22:40:43
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Linea

Det er ikke helt grod... men det så veldig bra ut på siste kontroll...
har lagt inn min mail adresse.

2008-03-10 @ 22:44:39
Postat av: malin

okej:)
det är ungefär lika som mig då, det har lite börjar gro igjen, men det kommer att räcka långt tid ännu. o sen vet man ikke om det blir helt bra, hvis man opererar har man ju den garantin iaf:)

2008-03-10 @ 22:46:13
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Linea

Hva er din mail??

2008-03-10 @ 22:50:47
Postat av: malin

jag finner ikke din email: min är [email protected]

2008-03-11 @ 07:50:22
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Linea

sendt deg mail nå.

2008-03-11 @ 08:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0