Söndag

Idag är det söndag, vilket betyder att det är sista dagen Jac är i Karis:( Igår var vi först i Tenala o hälsade på kusiner samt ökade midjemåttet, sedan vidare till min mommo för att göra det samma. Helt trevlig dag.
På kvällen blev jag skittrött och lite konstig, berodde säkert på medicinerna. Det var ingen kö i affes så Jac tänkte fara dit, men när jag vaknade 1-tiden var han ändå brevid mig. Idag vaknade jag kl.9 pga att väckarklockan ringde, killen ser på formula. suck.
Dagens planer är inte så stora, men min första sväng till serendi skall jag ta. Lättare o säkrare att göra det då Jac är med, o då får jag förhoppningvis se lite andra människor.

Imorgon åker Jac hem, trist. Men bra tillika eftersom det är bevisat att tiden går fort. Imorgon är det 4,5v kvar, tänk 1,5v har gått såhär fort. Tyckte det var igår jag grät och var skiiit nervös.
I veckan har jag inte så mycket planer, men på onsdag skall jag till sjukhuse på kontroll. Samt så ska jag träffa Martina,Malin,Lotta J och troligtvis Antte. Kanske nån mer? Sedan lyfter mitt plan tillbaka till Norge, skönt att komma till eget hem, fast det är aningen ensamt o slött där. Men kan ju komma hem till finland när som helst igen.

Hoppas alla som var ut igår hade en bra kväll, men att nu när ni vaknar lider av en enorm krabbis idag. haha.

Tack lotta jung för dina uppmuntrande sms igår, o att ja fick skriva av mig lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0