Skön dag

Den här dagen ha r förlöpt bra, har inte haft så mycke negativa tankar. Elin var hit en stund på dagen, sedan kom hennes älskling hem fårn sverige så hon for till honom en stund. Jag har ätit o luggit på soffan sen dess:) Nu är Elin påväg hit igen, vilket jag uppskattar högt. Så tråkigt att vara ensam.

Jag vet att allting måst ordna sig. Nu är det 6v kvar tills min for borde vara bra. Jac kommer hem på onsda o tillbringar lite tid med mig, det behöv vårt förhållande, och jag tror det blir perfekt för oss. Vintern har varit hård. Men allting skall ordna sig på bästa möjliga sätt.

Idag är det TJ 39. Hoppas tiden går fort nu!

om 2 dygn får jag sitta hemma hos Karlssons o umgås med Gitta tills mannen kommer. Skall vara fast i hnoom tills söndakväll. ooohhh vad jag längtar. Nu skall jag vänta på Elin, härligt att du kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0