Perfekt dag

På dagen var jag till Malin och stannade där någon timme, sedan kom jag hem och åt underbar lasagne. 18-tiden kom Henrica o sökte mig, vi förde blommor till Millo samt pratade en stund med henne. Sedan kom elin med o vi for och såg på en tråkig wt-match. Därefter blev det Abc, Lotta kom oxå dit.
Visst låter det bra?

Hoppas jag har 3 lika underbara dagar till medan jag är hemma.

Imorgon får jag veta om allting står rätt till med foten, usch. Men det måst vara bra nu. Jag har lidit tillräckligt, vill bli mig själv igen. Flickan som älskar att träna,jobba och festa. Om 5veckor förhoppningsvis.... var på min sida gud.

Nu skall jag o sova, för e så nervös:) gonatt, o tack tjejer för en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Henrica

De har varit sköna dagar tillsammans med er brudar..(:

2008-03-25 @ 21:44:23
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0