Påsk

Idag börjar då påsken, tycker själv att det är en löjlig högtid, men roligt när alla är lediga.

Igår satt jag uppe och väntade på Jac, 00.15 kom han hem. Vi snackade o kramades till 2.30. Idag har vi sett på two and a half man, bra serie. På dagen har jag varit hemma o luggit på soffan som vanligt medan han har varit o träffa killen som hade sönder min fot. Just nu är Jac på länk, han hamnar träna ganska hårt fast han är hemma. Sedan blir det väl film eller något annat, får se. skulle gärna vilja till serendi, men stället är säkert fullproppat idag.

Det är underbart att Jac är hemma, så har jag sällskap. Är så trött på att varje dag vara utan planer. Men denna underbara tid räcker bara tills måndagen, men då är jag redan i bra skick;)

förresten så känns det som om jag int får på mina byxor mera, eller jag får dem inte. det beror på att magen har svällt så mycket pga alla starka mediciner. ( övertalar mig om att det inte är pga att jag är soffliggare;) Men det kan inte hindra mig ifrån att vara glad just nu=)

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Heni

De e ju jesus uppståndelse Malin.. :D Haha, men vi brukar ju int göra så som "många gör".. ;) O kom ihåg att du HINNER nog dricka. O du har ju själv sagt att de e skönt att int doka..?

2008-03-20 @ 22:10:48
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: otti

ja fick jobb på kårkulla,ett boende ditmot billnäs:) ska bli riktigt kiva hoppas ja!vi ses väl ikväll hos sandra!?hoppas foten int värker!:(

2008-03-21 @ 08:13:00
URL: http://ottipotti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0