Operation

Efter 3h skall jag vara på Klinikka22 i Helsingfors. Harri Hietaranta skall skrapa mina benbitar, sätta in lite annat ben dit o en 4cm skruv. Jag skall sövas ner så vaknar väl upp sne någon timme efteråt. Det sim är bra är att jag slipper gips, skall få  nån platta istället så att jag kan duscha såret. Liver är orättvist ibland.

En personskadeanmälan skrev ortopeden för min del, för de har gjort fel från början med mig. Ett sånt brott jag har MÅST man operera direkt. Så nu väntar jag mig mycket cash, men får säkert ändå ingenting.

Tack Sam o Eddie för kvällen igår o att ni ville vara med mig:) skulle int ha klarat av att vara ensam,blä. 00.30 stupade jag i säng.

Jag saknar Jac massor... Och nu måst operationen lyckas, sån otur kan jag inte ha..... <3 Väntar på 28.3 så att jag får bort stygnen och är sen redo att sätta mig på planet tror jag, men får se hur länge jag stannar.

Jag vill att allting blir lika bra som före julen, trivdes så bra med mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Linea

Hei.. OK da blev det opperasjon?? ja ja kanskje det beste. blir nok veldig bra. deilig og slippe gips da i alle fall, Hvor lenge må du bruke krykker da?
Lykke til med opperasjonen.
Klem

2008-03-14 @ 08:23:48
Postat av: Linda

Lycka till!

2008-03-14 @ 08:31:35
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Karin

Skönt att någon äntligen tog tag i saken! Lycka till, nu börjar nog allting gå bättre igen ska du se :)

2008-03-14 @ 10:17:11
URL: http://kaarinmaria.blogg.se
Postat av: Alexandra

Lycka till Malin!

2008-03-14 @ 10:19:01
Postat av: Sandra

viel glück!:)

2008-03-14 @ 14:29:14
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0