Onsdag

Inatt sov jag dåligt, var så orolig. Kl.9 infann jag mig på ekenäs sjukhus för att ta röntgenbilder, o fick träffa på iq befriad personal. Sedan  vidare till privat häslostationen Medek där min Harri var;)
Röntgen bilderna visade att skruven hade hållits på plats, så det var positivt. Tyävärr såg man ännu ingen läkning, så jag vet inte vad jag skall tro mera. Men H trodde på att det skulle börja läka nu, så det är nog bäst för honom och framförallt mig själv. Det kan ta 3 månader tills benet är helt läkt, så det känns lite konstigt. 25.4 skall jag till hesa o träffa honom, visar det att det inte har läkt el är nåt annat fel måst jag på operationsbordet igen, men det tror de knappat. Så jag vill int ens tänka på d. Tills vappen skall jag kunna gå, PUNKT. Annors orkar jag inte mer.

image93

Min opererade fot,  har skrapat benbitarna så hålet blev större. VÄX IHOP!!!! O spiken, ge mig inga problem inom närmaste året.

Efter att vi kom hem har jag bara chillat o haft tråkigt. 18.30 kommer Abbe hit, men han får nog klara sig själv. Nån som vill göra något senare ikväll?

På fredag kväll skall jag ta medicin som minksar chanserna för blodpropp, samt ha stödstrumpor på när jag flyger. Hur gammal  e jag nog igen? Får se hur länge jag stannar i härliga Norge, iaf så länge som flickorna ligger på playan.

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0