Olycka:)

Efter att jag rett upp allting med mina sjukpengar så skulle jag gå till spenst. kände mig jätte svag så tänkte att en smoothie skulle kunna hjälpa. Jag beställde min smoothie, o expeditören frågade om han skulle hjälpa mig att bära dne till bordet. Jag tackade nej för tyckte jag skulle klara av det. Efter 2m fäller ja ner hela smoothien på mig själv, o på golvet. Det var genant. Gulliga killen gav mig en ny gratis och hämtade den till bordet.
Så av den här händelsen lärde jag mig att sluta leka så tuffer o tro att jag klarar allting själv. För jag är handikappad o behöv hjälp.

Gymmande gick bra och jag cyklade alla de kilometer jag satt upp som mål, samt stod en stund på balansbräde.. så om allt går som det skall nu tror jag att jag kan lämna kryckorna lite efter 1vecka:)

Nu skall jag chilla en stund o sen laga mat. Hoppas fullkornpasta e gott, men det borde väl smaka likadant typ som vanlig pasta?
Imoron är det storhandling, och jag skall köpa min favorit choko, lääängtar. Vi skall kanske oxå o simma, om jac kan glömma golfen för nån dag till.

Nu är det helg, yes. Mina bästa dagar i veckan;)


image79   

Jac är så kär i kissor, så dne här pryder bakgrunden på datorn

Kommentarer
Postat av: Malin

Kissan liknar helt vår kisse :)

2008-03-07 @ 15:32:42
Postat av: Elin

Hahahahahahah... Jac är rolig!!!

2008-03-07 @ 17:05:45
URL: http://elloblads.blogg.se
Postat av: Emilie

Jag vet, allt för många ggr ha man gått ner snabbt och sen ha allt och ennu mera komi tillbaka :(

2008-03-07 @ 21:32:42
URL: http://emiliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0