Ny vecka

Sen onsdagsnatten har jag levt som en princessa, men idag for han som gjort mig glad hem igen. Men de här dagarna var perfekta o väl behövda för vår del.:)

Nu är det måndag igen, vilket betyder att det är ny vecka igen en gång.
Den här veckan skall jag:

- försöka hålla mig borta från alla godheter ( väger 5kg mera efter några dygn med jac;)
- Träffa så många vänner som möjligt.
- Onsdag skall jag o röntgas samt snacka med han som opererade mig.
- Ringa till läkaren i Norge o fixa mer sjukledigt, behöv ju pengar!!
- På fredag skall stygnen bort, skönt. Trött på att sköta om dem varje dag.
- Gratta min lillebror som blir 18 år.
- På lördag flyger jag iväg till Norge igen, men vet inte hur länge jag stannar... Hoppas bara foten är så som den skall vara, så att jag kan resa.
- Söndag skall jag hejja fram runar till en seger, de måst vinna för att få silvret.
- Då den här veckan är slut är det bara 3,5 veckor kvar.. Men lättare om 10 dagar då jag får börja stöda på foten, sen går d fort. Då kan jag oxå kanske börja med någo små muskelövningar igen. Men bränna fett får ja först i maj, så kan räkna med att ja blir lite lösare ännu.

Så nu vill jag att det är april så är det inte så länge kvar mera. Börjar bli trött på detta. Längttar efter att jag får börja cykla igen, men det är alltför länge dit. Min mardröm e att foten inte ens är bra tills maj, då sliter jag håret av mig. målet äör att hållas exakt lika som jag är nu, önska mig lycka till.

Den här veckan fyller många bekanta år. alexandra,Henrica,Kurtte,Kim,Johan. glömde jag någon?=)



Saknar Jacs kramar redan:) Nå det är inte länge kvar... :) Ikväll sku vi väl göra nåt me flickorna, så det är skönt..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0