mittwoch

Är inte ens säker på att man stavar ordet sådär..

Igår somnade jag efter att jag hade läst en hel romantisk bok. Jag drömde att jag var på hawaii o hade nån massör som uppvaktade mig på ett speciellt sätt ;) Drömma får man, för i verkligheten vet jag inte ens vad romantik är mera. ha. Int så l ätt med den här jäkla foten, men om 6v hoppas jag på att jag får så mycke romantik att jag blir trött på det. till verkligheten.

Idag har jag inga planer, vill nån komma hit? Kl.20 skall jag till Karlssons o sncka med dem, o sen skall någon av dem söka Jac från flygfältet. Hoppas jag är vaken då han kommer, så kan jag babbla på fler timmar i sträck. På torsdag skall vi chilla,chilla o åter igen chilla. Emma ska bjuda oss på kaka. Enda som jag måst pina jac att göra, är träna!! Han kan int slappa såhär många dagar i sträck. Jag har aldri förut sett fram emot att få träffa mannen såhär mycket, är jag sjuk? På sönda skall emma komma med oss till tenela, hon vill med överallt.

Idag är det alldeles vitt ute här igen, måst säga att jag hellre sku vilja vara i Norge. Där har det varit 2 dagar i rad 13c i skuggan, det är inte så dåligt va?:) Men ja kan ändå sitta inomhus så nog har jag väl d bra som jag har det.

Önskar att dagen går fort, så har jag iaf s'llskap resten av veckan, så tråkigt att sitta flere timmar ensam...:(:)

Sista jag skall skriva, är att jag är mycket gladare nu än jag varit pålänge, så skönt att veta att nu borde foten iaf bli bra, o int vänta 11v...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0