Måndag

Dagarna går så fort, det är inte klokt. nu borde jag egentligen kunna gå av mig själv, men kan knappt med kryckor, så är lite små orolig. På onsdag skall jag åka o se på jacs bortamatch, 10h i buss sammanlagt:)

Idag har jag skickat mina nya rtg bilder till ortopeden harri, så han skall göra slutgiltiga beslutet. hjäälp. Var också in i Gina Tricot, blev helt till mig när jag såg alla ljuvliga vårkläder. Det slutade med att jag köpte en tjockrosa topp/klänning. Har aldrig ägt ett klädesplagg i denna färg. Jag vill känna mig vårig o fräsch som alla anrda, därför provade jag en ny färg. För jag inbillar mig att jag efter ca 2v kan gå ute på stan som alla andra i nya snygga kläder. Dock inte snygga skor, men iaf. Hoppas verkligen allt är okej, jag skulle inte orka få gips en gång till. då vet jag iaf en kille som kommer att bli blöt på krogen i sommar.

Tänkte att jag skulle visa mitt nya köp, bara för att ni ser att jag o kan se positiv ut med hjälp av färg på kläderna;) Dpck skall ni int titta på mig så noggrannt eller på fotot överhuvudtaget, svårt att hålla balansen så kortet blev inte bra.

 Här presenterar jag en flicka som börjar tro på att helvetet är slut, hon är proppmätt o blek, men just nu fpkuserar jag bara på att kunna börja leva normalt:

image69           


Nu skall jag börja laga maletköttsoppa, samt förbereda mig på att vara godisfri några dagar. Adios!

Kommentarer
Postat av: elin

paitan passar dj utmärkt malle! fortsätta tänka positivt bara,de fixar sig:)

2008-03-03 @ 17:05:25
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Linda

men tammefan malin, här går man å tror att du ser ut som en valross, som du talar. Å så har du inte ändrat ett dugg enligt vad jag ser på bilderna! Och terassäsongen får vi nog vänta på ett tag här ännu, idag kom de snö i vasa...

2008-03-03 @ 22:42:49
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Linda

Nå jag tycker inte det syns, så det kan du ju trösta dig med i.a.f:) Jag måst nog vara här hela hösten ännu. Till julen borde jag väl vara klar.

2008-03-04 @ 10:00:00
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: otti

va fin jumper/klänning!:) klär dej som hand i handske.

2008-03-04 @ 20:27:38
URL: http://ottipotti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0