Måndag igen en gång

Natten gick bättre än den förra , så jag fick lite sovit iaf.
Den här veckan är lite mer speciell än de f örra för min del.

- Idag kommer Elin hit och fördriver tiden med mig, härlit. o kanske d händer någonting annat ännu?

-Imorgon händer inte så mycket som jag kommer på nu, vill någon komma och hälsa på mig?

-Onsdakväll kommer Jac hem. skall bli jävligt skönt att få prata ut om allting som varit. Förhoppningsvis ork vi umgås med varandra enda tills söndagkväll, för sedan är det ca 4v paus tills vi träffas igen. Skit i affes,stridigheter osv, viktigast de här dagarna är att vi faktist vill fortsätta vara tillsammans. Det är det som gäller, märker vi redan efter fösta dagen att det int går så behöv jag inte se honom resten av dagarna. Nämen ja älskar killen o vill njuta av de här dagarna. Vi ska få den bästa påsk som vi bara har drömt om.

-Torsdag-söndag står väl Jac högst upp på programmet. Men på fredag var det väl tjejkväll hos Sandra, så då skall jag dit troligtvis:) O jac kan fa ti serendi på paren kalla, fö rhan passar it in i vårt tjejsnack. Lördag skall vi kanske fara till tenala o sen har vi tänkt se på film. o söndagen är nog inte så speciell den heller.

efter att det hände det här med foten har jag fobi för fester o dylikt, hoppas det försvinner snart. tur att jac är hemma medan alla andsra fetsar bort påsken, för sku int se en enda själ då. Den här veckan kommer att gå fort har jag på känn, och då är det bara 4,5v kvar;)

image85


Här är en bild från lördagen, och flickor jag kanske börjar hålla med om att jag inte är så värst bra fotograf... För det var inte många bilder som var sådär jätte bra, men tilanne bilder är jag bra på:D

Kommentarer
Postat av: elin

yesbox, snart kommer ja dit!:) haha, både heni å ja siter å knaprar på karikki. nätt folk!:)

2008-03-17 @ 10:02:47
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Heni

Du verkar så osäker på ditt o Jacs förhållande.. :/
Och Elin, jag äter faktiskt på dynan! :D

2008-03-17 @ 11:47:03
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0