lördagen

Jag sov nästan ingenting natten efter operationen, och var helt yr och mådde dåligt på lördagmoron. Linda o lotta kom hit på eftermiddagen så vi for och se på BK-ÅIFK. Tråkig match och handboll. Tänkte somna. Tur att bk vann.
Efter matchen kom jag hem o vilade en stund och 19-tiden samlades många brudar hos Henrica för att snacka o äta onyttigheter. Vi pratade om allt från hur människor ändras när de skriver blogg till vädret på Lanzarote. Men andra ord var kvällen lyckad. hoppas på fler sådana här kvällar då jag är hemma, för dör av tråkighet när jag sitter ensam här.

Igår såg jag såret på foten o har ännu rikit dåligt att vara. På onsdagkväll kommer Jac hem för att umgås med mig så vi får hoppas att allting reder upp sig nu.. Kommer troligtvis att stanna här lite längre, så uppskattar att han kommer. Men jag sa till honom att jag int vill ha honom hem om han far ut, för då är alla ut utom jag. Jag är självisk, men sån är jag.

Nu skall jag äta lite smörgås, för mår jäkligt illa. kanske beror på alla värktabletter... ciao

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ha en bra dag :)

2008-03-16 @ 11:08:20
URL: http://JenniferTheresa.blogg.se
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-16 @ 11:25:23
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0