Hemma i Karis

Efter ett telefonsamtal igår betsämde jag mig för att komma hem, 1h senare satt jag på tåget. Då hade jag glömt passet, o efter ringas hit o dit   så fick jag reda på att man bara behövde körkortet. Det var skit trist att  behöva åka hem, ville int alls släppa taget om Jac. Förhoppningavis ses vi inom 1 månad...

Orsaken till att jag åkte hem var att idrottsortopeden Harri från hesa ville träffa mig, eftersom han anser att det inte är så stor ide att vänta 4v o se om det då läkt ihop. Benet har bara läkt 1/3 del på 11v, o därför tvivlar han. Om han tycker jag  skall opereras sker det på fredag. Jag tror nog det är bättre att lyssna på honom än norska läkarna, för jag vill ju kunna spinga o träna som vanligt. Men risker finns det ju förstås... Så lite svårt att avgöra vem jag skall lyssna på. Iaf så vägrar jag att ha gips längre än 4v.Så jag får hoppas jag är i skick tills vappen, orkar inte med detta längre. Det tar kål på  mitt förhållande och på mig själv.
Men ja kan ju inte avgöra om en operation kan göra det sämre, som de i norge påstod, medan han här vill operera det. Så vad ska ja veta vad som är bäst?! Underligt att de inte säger likadant..

Har iaf tänkt stanna 2v efter operation, för att de skall kunna kontroller det. Tiulls 30.3 skulle jag vilja vara i norge igen, eftersom Runar har sin sista match, och det är en bra match. Men får se.
Jag kommer att sakna ihjäl honom, tur så håller tidningarna mig upplysta om vad han gör osv:)

image83

Igår bowlade han med laget och vann överlägset. Bildet tagen från sandefjords blad.

"? Finnen er ikke god å ha med og gjøre, konstaterte Einar Veierød da Runar-spillerne koblet av med bowling dagen før kamp. Med 194 poeng ble Jac Karlsson suveren vinner av den uhøytidelige turneringen. På plassene bak fulgte Peder Trevland og Jonas Degnbol."

Ha ne bra dag, hoppas jag hittar på någo att göra idag så går tiden fort... Imorgon kl.18 vet jag hur det blir med mig..

Kommentarer
Postat av: Linda

Nathalié kommer att vara nere, men jag stannar nog här. Jobbar lite, och så kommer mamma & pappa upp. Aj du e i Karis nu! Tråkigt att de inte var så bra med foten som det verkade.. Men finska läkarna vet nog säkert vad de pratar om, så kanske operation är det bästa. Synd bara att det inte kom fram tidigare.

2008-03-12 @ 12:01:23
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0