:):)grattis kvinnor.

Är nyss hemkommen från gymmet, cyklande går bara bättre o bättre. Idag känner jag att jag tagit ut mig, härligt. Dock lider jag av sån benvärk, underligt när jag inte ens har några muskler i högra benet.
hör på detta, idag har jag gått någon meter utan kryckor!!!! Det tog inte ont, men kändes konstigt. Så nu är det bara att öva lite ibland så kanske jag får slänga helvetiska kryckorna någon dag.
Eftersom det är kvinnodagen idag så belv jag erbjuden gratis massage samt sminkkurs på gymmet, men jag hann inte stanna eftersom vi skulle o handla.
Det blir grisfile (som mamma hade med sig hit) till mat idag, och imorgn blir det tortillas. Ikväll blir det choklad och chips ätas samt filmtittande jag älskar lördagar.

Njut av dagen kvinnor, dock så bryr jag mig inte så mycket om denhär dagen. Om 2,5 veckor får vi besök från Karis!!
Nu o äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0